Mikäli et ole tyytyväinen hotelliisi tai vuokra-autoosi, sinun tulee ensisijaisesti ilmoittaa asiasta palveluntarjoajalle paikan päällä, jotta heillä on mahdollisuus korjata mahdollinen virhe. Mikäli palveluntarjoaja ei pysty auttamaan sinua, ota pikaisesti yhteyttä meihin, jotta voimme pyrkiä korjaamaan tilanteen jo matkasi aikana. Huomioithan että varausvahvistuksestasi löytyy myös puhelinnumero, johon tulee soittaa mikäli matkan aikana ilmenee ongelmia hotellivarauksen kanssa. Mikäli ongelmaa ei ole mahdollista korjata matkasi aikana siitä huolimatta että olet siitä ilmoittanut viipymättä, lähetäthän palautteesi meille kirjallisesti. Emme voi lähettää palautteita eteenpäin palveluntarjoajille mikäli heille ei ole annettu mahdollisuutta korjata ongelma paikan päällä. Asiakaspalvelustamme saat reklamaatiokaavakkeen tarvittaessa. Reklamaatiot tulee aina tehdä kirjallisesti ja mukaan tulee liittää alkuperäiset kuitit, mikäli haet korvausta.