Koti
Tuotteet ja palvelut
En ole saanut hotelli- tai autovuokrausvoucheria. Mitä teen?
Jos matkani aikana tapahtuu jotain ja olen ottanut matkavakuutuksen, keneen otan yhteyden?
Keneen otan yhteyden hotellivarausta koskevissa asioissa?
Kuinka peruutan uutiskirjeen tilauksen?
Miksi hotelli on tehnyt katevarauksen tililtäni?
Mikä käytäntö teillä on sähköpostiosoitteeni suhteen?
Mikä mobiilimatkasuunnitelma on?
Miten voin ottaa teihin yhteyttä?
Mitä minun on tiedettävä vuokra-auton varaamisesta?
Mitä Muutoskelpoinen lippu -palvelu sisältää?
Mitä palvelumaksumme kattaa?
Siirretäänkö muita tuotteita, kuten lisämatkatavaroita tai istumapaikkoja, kun muutan lippuni varausta?
Hyperwallet
En pääse lomakkeeseen enkä vahvistamaan tiliäni Hyperwalletissa. Mitä minun pitäisi tehdä?
Hyperwallet-tilini lukittiin! Mitä minun pitäisi tehdä?
Koituuko Hyperwalletin käytöstä ylimääräisiä kuluja?
Katso kaikki artikkelit
Varaukseni
Annoin varaustilanteessa väärän sähköpostiosoitteen, joten en saanut vahvistusta. Mitä teen?
Kuinka paljon matkatavaroita voin ottaa mukaan?
Kun varasin matkan, en saanut varausvahvistusta sähköpostitse. Mitä teen?
Katso kaikki artikkelit
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.