Koti
  • Varaukset ja maksaminen
    • Alennuskuponkini ei toimi. Miksi?
    • Edellisen hakuni tulokset näkyvät edelleen. Miksen voi tehdä siihen muutoksia?
    • Kuinka monelle henkilölle voin tehdä varauksen?
    • Kuinka varaan lipun sylilapselleni?
    • Kuinka varaan lipun syntymättömälle lapselleni?
    • Miksi saan virheilmoituksen, että valitsemiani lentopaikkoja ei olekaan tarjolla?
    • Miksi verkkopankki ei toimi?
    • Mitä maksamisalennus tarkoittaa?
    • Miten löydän tilaus- ja varausnumeroni?
    • Onko kaikki nimet kirjoitettava varaukseen samassa muodossa kuin ne näkyvät passissa?
    • Tarvitsenko matkustamiseen terveystodistuksen?
    • Voinko matkustaa yksin, jos olen alle 18-vuotias?
    • Voinko varata matkan yksin matkustavalle lapselle?
  • Muutokset ja peruutukset
    • Asetuksen (EY) N:o 261/2004 mukaiset korvausvaatimukset
    • Hotellivarauksen peruuttaminen?
    • Jos olette ilmoittaneet minulle, että voin saada hyvitystä, mitä minun on tehtävä?
    • Kirjoitin nimeni väärin. Voinko tehdä siihen muutoksia?
    • Kuinka kauan voucheriani tai avointa lippuani voi käyttää?
    • Kuinka peruutan matkani, jos olen ottanut peruutusturvan?
    • Kuinka teen muutoksia varaukseeni, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
    • Kuinka teen muutoksia varaukseeni?
    • Kuinka voin tarkistaa lentoajat?
    • Lentovarauksen peruuttaminen?
    • Maksaako muutoksen tekeminen varaukseen, jos minulla on muutoskelpoinen lippu?
    • Miksi matkani aikatauluun on tullut muutoksia?
    • Miksi minun pitää ottaa yhteyttä lentoyhtiöön hyvityksen saamiseksi? (Halpalentoyhtiöiltä tehdyt varaukset)
    • Miksi voucherin arvo on pienempi kuin alkuperäisen lennon arvo?
    • Mistä näen hyvitykseni tilan?
    • Mitä avustusmaksumme kattaa?
    • Mitä minun pitäisi tarkistaa ennen yhteydenottoa?
    • Miten hyvitysprosessi toimii?
    • Olen saanut teiltä voucher-koodin sähköpostilla. Mitä minun pitäisi nyt tehdä?
    • Pitääkö minun muuttaa varaukseni kaikkien matkustajien varausta vai voinko muuttaa vain yhden matkustajan varauksen?
    • Saamani uusi aikataulu ei sovi minulle, mitä teen?
    • Voinko muuttaa lentolipussani näkyvän nimen?
    • Voinko peruuttaa lippuni, jos olen ostanut sen halpalentoyhtiöltä?
    • Voinko peruuttaa matkani, jos en ole ottanut peruutusturvaa?
    • Voinko saada hyvityksen avoimesta lipustani/voucheristani?
    • Voinko tehdä muutoksen lentolipuilleni suoraan lentoyhtiöltä kun minulla on Muutoskelpoinen lippu -palvelu varauksella?
    • Voinko tehdä muutoksia lento-, hotelli- tai autovuokrausvaraukseeni?
    • Voinko tehdä muutoksia lentovaraukseeni tai vaihtaa nimen/henkilön, jos olen varannut lennon halpalentoyhtiöltä?
    • Vuokra-autovarauksen peruuttaminen?
  • Palaute ja valitukset
    • En ole tyytyväinen hotellivaraukseeni tai vuokra-autooni, minne voin ilmoittaa asiasta/lähettää palautetta?
    • Kuinka minun on toimittava, jos haluan tehdä lentolippujen välittämistä koskevan reklamaation?
    • Minulla oli ongelmia lentomatkani suhteen, minne voin tehdä reklamaation?
  • Tuotteet ja palvelut
    • En ole saanut hotelli- tai autovuokrausvoucheria. Mitä teen?
    • Jos matkani aikana tapahtuu jotain ja olen ottanut matkavakuutuksen, keneen otan yhteyden?
    • Keneen otan yhteyden hotellivarausta koskevissa asioissa?
    • Kuinka peruutan uutiskirjeen tilauksen?
    • Mikä käytäntö teillä on sähköpostiosoitteeni suhteen?
    • Mikä mobiilimatkasuunnitelma on?
    • Miksi hotelli on tehnyt katevarauksen tililtäni?
    • Mitä avustusmaksumme kattaa?
    • Mitä minun on tiedettävä vuokra-auton varaamisesta?
    • Mitä Muutoskelpoinen lippu -palvelu sisältää?
    • Miten voin ottaa teihin yhteyttä?
    • Mitkä ovat tukipaketin edut?
    • Siirretäänkö muita tuotteita, kuten lisämatkatavaroita tai istumapaikkoja, kun muutan lippuni varausta?
    • Hyperwallet
      • Does Hyperwallet cost anything extra?
      • How do I contact you?
      • I can’t access the form and verify my account on Hyperwallet; what should I do?
      • I've received an email saying I will receive my money via Hyperwallet; what happens now?
      • What is Hyperwallet?
      • What should I check before contacting you?
      • Why are you using Hyperwallet?
      • Why have I not received my refund yet?
    • Varaukseni
      • Annoin varaustilanteessa väärän sähköpostiosoitteen, joten en saanut vahvistusta. Mitä teen?
      • Kuinka paljon matkatavaroita voin ottaa mukaan?
      • Kun varasin matkan, en saanut varausvahvistusta sähköpostitse. Mitä teen?
      • Miksi ulkomailla tarvitaan aina voimassa olevaa passia ja viisumia?
      • Mistä löydän lentolippuni? Mitä asiakirjoja on otettava mukaan matkalle?
      • Mistä saan tietää, tarvitaanko kohdemaassa passia ja viisumia?
      • Mistä tiedän, riittääkö aika koneenvaihtoon?
      • Mitä pitää ottaa huomioon, jos menopaluumatkani koostuu kahdesta yhdensuuntaisesta lipusta?
      • Mitä sääntöjä käsimatkatavaroissa kuljetettavia nesteitä, lääkkeitä, lastenruokaa ja erikoisruokaa varten on olemassa?
      • Miten löydän ja tulostan kuittini?
      • Tarvitsen apua matkallani. Voitteko auttaa minua?
      • Varasin lennon teiltä, ja matkatavarat katosivat. Mitä minun tulisi tehdä?
      • Varasitko halpalennon, esimerkiksi Ryanair, Wizzair tai Easyjet?
      • Voinko käyttää vain osan varauksesta, esimerkiksi jättää menolennon käyttämättä ja käyttää pelkän paluulennon?
      • Voinko ottaa lemmikin mukaan matkalle?
      • Voinko ottaa mukaani erikoismatkatavaroita kuten urheiluvälineitä tai pyörätuolin?
      • Voinko tehdä lähtöselvityksen verkossa?
  • Liikenneongelmat
    • Mikäli lentoni on peruttu, saanko automaattisesti tilalle toiset lennot?
    • Saanko rahat takaisin, jos lentoni peruutetaan?

Usein kysyttyä

Täältä löydät yleisimmät kysymykset vastauksineen. Etkö löydä etsimääsi? Ota meihin yhteys täyttämällä yhteydenottolomakkeemme.

Varaukset ja maksaminen

Alennuskuponkini ei toimi. Miksi?
Edellisen hakuni tulokset näkyvät edelleen. Miksen voi tehdä siihen muutoksia?
Kuinka monelle henkilölle voin tehdä varauksen?
Katso kaikki artikkelit

Muutokset ja peruutukset

Asetuksen (EY) N:o 261/2004 mukaiset korvausvaatimukset
Hotellivarauksen peruuttaminen?
Jos olette ilmoittaneet minulle, että voin saada hyvitystä, mitä minun on tehtävä?
Katso kaikki artikkelit

Palaute ja valitukset

En ole tyytyväinen hotellivaraukseeni tai vuokra-autooni, minne voin ilmoittaa asiasta/lähettää palautetta?
Kuinka minun on toimittava, jos haluan tehdä lentolippujen välittämistä koskevan reklamaation?
Minulla oli ongelmia lentomatkani suhteen, minne voin tehdä reklamaation?
Katso kaikki artikkelit

Tuotteet ja palvelut

En ole saanut hotelli- tai autovuokrausvoucheria. Mitä teen?
Jos matkani aikana tapahtuu jotain ja olen ottanut matkavakuutuksen, keneen otan yhteyden?
Keneen otan yhteyden hotellivarausta koskevissa asioissa?
Katso kaikki artikkelit

Liikenneongelmat

Mikäli lentoni on peruttu, saanko automaattisesti tilalle toiset lennot?
Saanko rahat takaisin, jos lentoni peruutetaan?
Katso kaikki artikkelit
Footer logotype